24 maj 2009

Söndagslistan

Idag sov jag faktiskt till 10 och hoppas och ber att jag hinner så mycket idag att jag är trött och kan somna ikväll i tid, börjar 9 imorgon med föreläsning om kalkyler...

Idag hoppas jag hinna med detta,

  1. diska √
  2. plocka undan överallt
  3. klippa gräset √
  4. dammsuga √
  5. moppa √
  6. tvätta √
  7. töm varmkomposten och högtryckstvätta den √
  8. tvätta cykeln √
  9. högtryckstvätta hallmattorna √
  10. plantera om tomater i större krukor √
  11. så ruccola (köptes igår) √
  12. så vårärt √
  13. så rosa pampasgräs √
  14. plantera ut vårvitlök √
  15. emballera maskrossirapen (2/10 burkar ska med till skolan imorgon som är beställda) √
  16. grundmåla byrån vit som jag köpte igår √
  17. packa upp och fylla dvd-lådorna jag fick igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar