28 maj 2009

Grupparbete

Arbetet idag var lagom produktivt. Visst är det svårt innan man riktigt kommit igång och ändå hade vi gjort en ganska bra uppstrukturering. För egen del jobbar jag bäst med uppdelning och ensamarbete men det är roligt att träffas och jobba om man är en bra grupp. Vi har en hel del kvar men min del får jag göra klart under lördagen.

Vi tog en lunchpaus och åt på Metropol och idag var en riktigt usel dag för kockarna där. Det var kalops och strömmingslåda på menyn och jag åt väl en dl potatis och lite ananas för 58 spänn för båda rätterna var en riktig katastrof. Trist.

Baltis var förresten betydligt bättre i foten idag och det var jätteskönt. Jag hade en lång monolog igår kväll om att han inte får vara sjuk alls och att jag inte vill bo här utan honom så något träffade väl rätt eftersom han stödde på benet på väg hem från dagis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar