7 maj 2009

Clinique på Bellme.se

Idag kan man köpa Cliniques produkter för hudtyp 2 (fetare T-zon och torrt i övriga ansiktet) som jag använder. Lotionen är i fullstorlek men tvål och ansiktsvatten är miniatyrflaskor som räcker knappt en vecka och då är priset högt. Jag passar alltid på att köpa ett par 400ml-flaskor av tvål och ansiktsvatten i tax-freen så jag klarar mig minst ett år. Jag har använt detta i ett par år nu och är verkligen nöjd men det gäller att inte slarva, både morgon och kväll gäller annars uteblir det utlovade resultatet. Bellme.se tar 389 kr och på beauty planet kostar den 479 kr så lite billigare var den.


Dessa produkter använder jag:
Clinique facial soap mild 200 ml, 199 kr
Clinique clarifying lotion type 2, 200 ml, 209 kr
(avlägsnar skonsamt döda hudceller och rengör huden på djupet, ger lyster)
Clinique dramatically different moisturizing lotion 125 ml, 429 kr
(fuktighetskräm som gör huden mjuk och behaglig)
Clinique all about eyes 15 ml, 319 kr
(reducerar svullnader, minimerar mörka ringar och reducerar fina linjer)
Clinique take the day off makeup remover 399 kr
Clinique rinse-off eye makeup solvent 60 ml, 199 kr
Clinique pore minimizer refining serum 40 ml, 199 kr

Clinique minimizer instant perfector 15 ml, 215 kr

Clinique 7 day scrub cream 100 ml, 199 kr

Clinique superdefence SPF25 age defence moisturizer 50 ml, 399 kr

Clinique turnaround 15 minute facial 50 ml 449 kr
(kemisk peeling)

1 kommentar:

  1. Ma______________torsdag, maj 07, 2009

    5 st har besökt din blogg idag, inkl jag! Vem kan de andra vara, ;)? Skall man hugga någon i ryggen så får man välja någon som är sårbar!
    Vad glad jag är att jag litade på dig!!!

    Puss

    SvaraRadera