4 maj 2009

Antagning sommarkurs 2009

Fick ett mail i inkorgen att antagningen var klar till sommarkurserna jag sökt, alltid nervöst att kolla resultatet än om jag aldrig fått ett negativt besked. Inte heller denna gången! Jag kom in på både 1:a och 2:a alternativet sedan fick jag inte läsa fler poäng tydligen för jag hade strukits från mitt 3:e alternativ. Det var en kurs i stengärdsgårdar och jag ville gå den för att reparera den jag har runt halva tomten. Får ringa kursansvarige och fråga om man kan få gå med utan att ta poängen. Men jag kom in på:

15 poäng Strategic Human Resource Management och
7,5 poäng Hantering av konflikter och mobbning i arbetslivet.

Ska ju läsa 15-poängaren men har inte bestämt om jag ska ta den andra också, får se om jag får besked om extrajobbet i denna veckan som de lovat. Och vad kurslitteraturen kostar ; )

Glada besked var det i alla fall!

1 kommentar:

  1. Vad skoj att du kom in på sommarkurserna! STORT GRATTIS!! Kramisar Lillasyster S

    SvaraRadera