28 maj 2009

Blandad morgondag

Imorgon jobbar jag 9-11:30 och ska därefter åka till K-stad för en körlektion 13:20 med läraren jag är mindre förtjust i. Det positiva är att det är sista lektionen bokad med honom! Han är väldigt bra men det beror på vilket lärperspektiv personerna har som ska lära in/lära ut och vi passar inte.

Efter det tar jag bussen till Hörby, köper färg till pallkragarna och sedan träning styrka och core på F&S. När jag är klar där möter jag upp mina styvflickor som hoppar av bussen i Hörby och vi ska handla lite gott till helgen. Sedan är det raka vägen hem och jag hoppas det står två cyklar vid bussen för annars har vi bara två att åka hem på och då får en gå. Kvällen kommer att bestå av matlagning och upprensning i gäststugan så att de kan sova där och sedan slocknar jag garanterat tidigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar