7 maj 2009

Blodomloppet Malmö 2009

Lina berättade att sista anmälningsdag till Blodomloppet i Malmö är på söndag (10/5) och det tänkte jag vara med i (26/5).

Nu när jag kollar på hemsidan och tittar på banan ser jag att den går med start och mål vid Mobilia och via bl.a. Heleneholm, Almhög, Lindängen och västra Sorgenfri. Vem f*n vill befinna sig i de områdena utan en machete innanför jackan?
Glöm att jag ska delta i det loppet. Orkar inte springa 5 km och dessutom bära vapen för att försvara mig. Synd.

1 kommentar:

  1. Ma_______________lördag, maj 09, 2009

    Förutfattade meningar om Malmö Stad, det är bara i Rosengård det blir extra varmt o händer otrevliga saker när folk blir mycket arga över något som mitt förstånd inte räcker till att förstå.
    Blodomloppet är en trevlig runda i lugna kvarter säger fjolårets medverkande.
    Puss

    SvaraRadera