8 maj 2009

Perfekt myskväll


Supermysigt, kaminen sprakar, magen är mätt och Baltis ligger och snarkar.


Jötul classic F100, ca 7500 kr
Köpte denna några månader efter att jag flyttat in då den gamla hade sprickor och ingen glaslucka heller.

Fötterna mår perfekt efter pedikyren, torrfil, fotmask, scholl mjukgörande fotbad och scholl foot peeling cream är ett måste. Fotbadet kan ställas i tre lägen, värmande, massage och bubbelbad eller alla tre samtidigt.
Fick förresten paketet från Tradera idag med min nya vita cardigan och den satt perfekt! Var helt ny som utlovat och köpt på Ellos.se och för 25 kr var den ett riktigt fynd till basgarderoben. Kommer att vara varm och skön till sommarkvällarna, perfekt när jag ska sälja brickor på bilbingot : )

Idag invigde jag ett nytt armband som jag fick hem för ett tag sedan. Emaljerat är klassiskt och vitt tröttnar man aldrig på och går att kombinera med mycket.

Bados plain bracelet, 159 kr.

Målet är ju självklart ett av dessa men det får väl vänta tills jag får mitt välbetalda jobb..suck




Hermés enamel bracelets, ca 3000 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar