5 maj 2009

Snart läggdags igen

Jag tog en liten nap efter att jag kom hem och den varade i 2h men jag är fortfarande lika trött : )

När jag kom ut i morse på trappan möttes jag av denna syn och jag svär att det var mullvadens sätt att visa fingret efter mina planer på att renovera mullvadsvibratorn. Jaja det är lätt ordnat med bara en jordhög. Ser ni förresten helgens slit att göra perfekta kanter utmed plattorna? Så ser det ut överallt nu!




Så här ser mina naglar ut nu och jag är jättenöjd. Har fortfarande problem med att skriva på datorn och hoppar över en del bokstäver och missar mellanslag med redigerar efter hand. Med och utan blixt, Mavala "Lisboa" nr 9.
Nagel-Sandra hade ett stärkande underlack från Proffessionails som jag köpte som ska hjälpa naglarna att hålla sig hela nu när gelén är borta. Det tar hela nagelns utväxt innan den är som vanligt igen och det är ju någon månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar