20 maj 2009

RevitaLash

RevitaLash är en ögonfransnäring som enligt beskrivning förlänger fransarna och då jag alltid haft korta fransar kände jag att det var en bra chansning med tanke på de otroliga betyg den fått i de stora modetidningarna och bloggarna. Utvecklad av hudläkare vars fru efter cancer inte fick tillbaka sina fransar i forna skick.
Det tar mellan 3-10 veckor innan man har mätbara resultat (sätts på som en eye-liner varje kväll) och nu har jag använt den i 7 veckor.

Före

Efter 7 veckor

Jag skulle tagit foto med mascara innan användning men det missade jag. Skulle gissa att de blivit ca 2-3 mm längre och även i ögonvrårna har de blivit långa. Helt klart värt pengarna och då jag inte använt det så länge kommer de att växa ytterliggare. Fransarna blir inte fler men däremot längre, tjockare och mörkare.

RevitaLash, Eleven.se, 4,1 ml, 1295 kr

1 kommentar:

  1. Allvar? Fungerar det verkligen?? Har alltid klagat på mina korta fransar. Kanske värt ett försök... /A

    SvaraRadera