15 maj 2009

Sommarjobb!!!

Jag har sökt ett enda sommarjobb och nyss fick jag besked på att jag fick det!!! Yipieee!

De kommande veckorna ska jag under strödagar dit för upplärning och tanken är att jag ska jobba för en som ska gå på mammaledighet. Hon ska adoptera och tror att det blir i juli men det kan bli i augusti också och det är på mellan 50-75 %. Under tiden ska jag jobba strödagar och ta sjukfrånvaro därav upplärning redan nu.

Jag har ju kommit in på de sommarkurser jag sökte och har därför min inkomst säkrad så jag ser inget negativt i att startdatumet är ovisst, min tanke var ju att hitta ett jobb som jag kan fortsätta på till hösten och ha parallellt med skolan tills den är slut och det passade dem bra. Detta är ju min sista sommar som student och jag är gärna hemma hela sommaren! Den största sommarkursen går på distans och den lilla är lagd på fem lördagar så det är inte många skoldagar heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar