17 juli 2009

Trött fredag

Löpturen gick bra och vi funderade ut lite nya rundor när det gått några veckor till.

Emma följde med hem för en liten trädgårdsvisning och när vi stod där kom plötsligt Kajsa springande, hon hade rymt från Lilla Ylleröd för Uffe hade klippt gräset och det tyckte hon var trist! Så jag ringde men ingen svarade så jag snörade på joggingskorna igen och joggade dit men mötte honom halvvägs! Han följde med tillbaka och vi planerade för kapning av tre granar vid stora uteplatsen. Solen försvinner bakom granarna redan vid 16 för de är så höga så de ska ner till ca 4 meter och han kommer imorgon vid 18 med motorsågen. Tiden är satt till 18 för då vet man hur lågt ner de ska kapas för att få sol på kvällen. När man sitter där och grillar är det ju trist att inte ha sol när man kan ha det varmt och skönt.

Nu ska jag lägga mig, tidigt för att vara fredag men jag ska upp 06:30 och jobba till ca 16.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar