16 juli 2009

Jobbtorsdag

Timmarna gick ganska snabbt ikväll och det mulnade till när jag var på jobb och det kändes bättre då att jag var upptagen med att tjäna pengar! Nu jobbar jag inte förrän söndag och då är det perfekt med 100% övertidsersättning! Fick erbjudande idag om lite fasta tider på helgerna som jag ska titta närmre på!


Jag gick inom den arabiska affären i Hörby på väg till bussen hem och köpte mer arabiskt bröd och mjukost, smaskigt! Såg en ny sorts chips som jag bara var tvungen att testa och det var riktigt goda om man gillar vinäger-chips. True English style.


Jo i brevlådan idag låg två paket från Tradera. Det ena innehöll den grå cardigan och röda koftan som jag vann förra veckan och det andra paketet innehöll de silvriga örhängena från Miss Dee! Jag hade på dem idag på jobb och genast fick jag en komplimang för dem av en kollega! Kul! Kläderna satt perfekt och jag hade koftan på mig idag.

Nu är det dags för resterna från gårdagens tacos och sedan sjunka ner med fullproppad mage i soffan!

Imorgon ska jag bygga och såga och skruva och slå mig och svära och svettas : ) måste först ner till träindustrin och köpa en grej som de inte fick med i leveransen. Men det hör till. Jag betalar ju inte för att de kör hem grejerna till mig.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar