13 juli 2009

Superstressad

Men inte stressad nog för ett litet inlägg.

JAG ÄR KLAR MED PALLKRAGARNA! Det är så himla skönt och när jag kommer hem ska jag ner och städa upp verktyg och sedan njuta en stund. Imorgon ska jag jobba 08-20 så då hinner jag inte göra sista rabatten utmed kanten. Men på onsdag börjar jag 14 och ska fixa klart sedan ska jag visa bilder!

Nu ska Liten och jag cykla till bilbingot, ska bara kasta på mig lite kläder och skölja av värsta smutsen... osminkad och fula naglar struntar jag i. Det här är Linderöd. Tror ingen bryr sig.

1 kommentar:

  1. Hej jenny du har en mycket trevlig blogg mycket att läsa om det kommer att ta timmar att gå igenom hoppas det gick bra att cykla hem igen vi hörs om två veckor om det inte blir innan i affären
    Kram Per

    SvaraRadera