28 juli 2009

Födelsedagsfirande


Majken, Fie och jag fyller år inom en 3-veckorsperiod och vi har inte haft möjlighet att fira förrän nu!
De hade dukat så fint med rosenblad och kandelaber!

Jag önskade mig en tre-rätters i present. Det fick jag. Flickorna cyklade och handlade mat i lanthandeln tidigare idag, det jag inte hade hemma.
Förrätt: sallad med kräftstjärtar, melon, gurka och isbergssallad. Kletet är gräslöksdip.
Varmrätt: fläskfilé med bacon och sås på creme fraiche, vatten och mjöl. Toppat med ost.
Varmrätt: pressad potatis med persilja och skinka. Toppat med ost.
Efterrätt: ananasringar med grädde på och toppat med aprikoser.
Vilken lyx det är när man får maten serverad, de var så stolta mina flickor! Och jag är mätt som en propp!!!
Presenter behövs när man firar födelsedag!
Majken fick verktyg till enhjulingen och nyckelring och DVD med enhjuling.
Hon fick också ett armband från Maloa Sweden.
Fie fick Armani code, EdP 75 ml.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar