22 juli 2009

Åh så fint!

Snart kommer nog M-L för kl är 12 och jag har hunnit plocka undan allt förutom sovrummet... dammsugat, diskat, skurat köket. Och satt upp min torky-hållare som trillade ner för ett par veckor sedan. Denna gången skruvade jag fast den i väggen. Och tro det eller ej, satt fast kröningslisten under köksskåpen som också trillat ner. Fast det var nog tre månader sedan. Och fröken fattade ju inte att den inte bara skulle skruvas i skåpen utan också i fästena. Därav att det efter två år slutligen trillade ner.

Nu börjar det likna mitt hem igen, fattar inte hur jag kunnat ha det så stökigt.

Nu har Liten och jag promenerat en sväng och fram tills M-L kommer ska jag ta tag i kläderna i sovrummet. Roligt att tvätta, trist att hänga upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar