10 juli 2009

Jobbfredag

Det har varit en ganska rolig dag idag på jobb!
Jag jobbade i kassan och först kom min kusin H som jag inte sett på minst 10 år! Vi småpratade en liten stund och det var roligt att träffa honom. Sedan kom Marika med härliga flickorna Ronja och Tinia! Tinia sötnosen sprang runt kassan in i mitt bås och gav mig två kramar! Sedan kom en äldre dam som när hon bodde på samma väg som jag bor på inte var speciellt förtjust i mig men idag var hon trevlig. Det var ju säkert 2-3 år sedan hon flyttade härifrån.

Nu har jag hämtat upp en lycklig Baltis från dagis och steker mig en god kycklingburgare och till det ska jag ha min favoritdressing mangoraja, mums! Det enda negativa med den är att oavsett hur länge man borstar tänderna smakar man bara ändå mangoraja på morgonen...

Ska lägga mig vid 23-tiden för jag jobbar imorgon 10-18. När jag slutar möter Lina upp mig vid jobb och sedan ska vi gå och äta något i Hörby, mysigt, längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar