30 juli 2009

Långsam morgon

Jag vaknade vid 10 av telefonen men var ju nyvaken och orkade inte svara. Har sedan mornat mig med allt det obligatoriska på nätet som man måste kolla minst en gång om dagen! Bloggar, nyheter, annonser, auktioner etc...

Gick ut vid halv elva och väckte prinsessorna och nu ligger de huller om buller med mig i soffan och har nästan somnat om igen ; )

Strax ska jag fixa frukost sedan ska vi påbörja mer tvålgjutning! Och i första torkpausen ska det städas, alla ska hjälpa till för här ser förförligt ut.

Mailade en bloggskriverska jag följer, hon gör lavendelstavar och har skrivit i sin blogg att hon ska visa hur man gör. Jag är SÅÅ nyfiken så jag var tvungen att maila och fråga hur man gör. Hoppas hon svarar att hon snart ska visa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar