13 juli 2009

Små köttätare

Jag är så förtjust i mitt färdiga projekt, var just ute och beundrade verket. Och var tvungen att dra fram vattenslangen för att tvätta av dammet från singeln. Bara för att.

Jag förstår att knott existerar för att någon annan ska bli mätt. Men varför kan inte denne andre välja något annat att äta?
Här har jag blivit attackerad nere vid pallkragarna. Nästa projekt blir kanske att dränera den attans sumpmarken på andra sidan stengärdsgården?
Nej nästa projekt har faktiskt med pallkragarna att göra. Fick en snilleblixt inatt och på onsdag ska jag ta fram måttstocken och mäta lite sedan blir det beställning inlämnad till Linderöds trä... De bara ler när jag kommer in och säger att jag har ett nytt projekt.
...detta krävs som plåster för knottbettet. Tänk att det ligger en påse ostbågar på vardagsrumsbordet. Och jag väljer hellre den smalare varianten Solero Berry Berry. Amazing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar