23 juli 2009

Äntligen läggdags

Måste verkligen rekommendera doften wild strawberry i tvål och lotion som jag nämnde i förra inlägget. Lotionen är dessutom väldigt dryg då den är lite rinnig i konsistensen. Jag brukar föredra dofter av blommor men gör ett undantag för fruktig doft nu. Ganska diskret och lite svåridentifierad, inte så frukt-godisaktig som jag var lite rädd för.

Och epileringen avklarad även för denna gång. Fick låna epilator av Emma första gången för ca 3 år sedan och jag trodde verkligen att jag skulle dö men köpte ändå en egen som jag bloggat om tidigare. Känslan av att dö har inte förändrats. Men gud så effektivt. Armhålorna är värst, säger det återigen... SMÄRTA!!!


Nu när jag kämpat bort 14 kg kan jag äntligen inviga ett halvårsgammalt Traderaköp (för 6 kr). En lagom söt/nördig snobbenpyjamas i strl 38/40. Det var shortsen som var hindret för en tidigare invigning.

Nu blir det hopp ner i en renbäddad säng, obligatoriskt ritande i bild-sudokun och sedan ska jag sova till max 9. Måste hinna klippa gräset till innan 11 då Joakim kommer och vi ska ta en trip till... ÖSPAB! Jag har planerat för vad som ska planteras vid nya armeringsväggen. Fotbollsmålet som Emma kallade det. Nu ser jag bara ett fotbollsmål när jag tittar på det, haha!

Är det inte uppehåll när jag vaknar 9 lovar jag att somna om och sova tills Joakim knackar på. Bästa grannen ska också med så det blir en härlig roadtrip med två av mina bästa vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar