26 juli 2009

Jobbsöndag

Jobbet gick bra idag, lagom kö och då jag bara jobbade 4½ h skippade jag paus. Speciellt eftersom det är söndag och 100% övertidsersättning.

Fie skulle sitta på bussen från Malmö men när jag hoppade på såg jag henne inte och blev jättenervös, nästa buss skulle gå först 2 ½ h senare. Jag messade henne och hon skrev att hon var i Hörby och då ringde jag till henne och hon satt längst bak i bussen och halvsov. Jädrans unge som hon skrämdes ; )

Majken på sin enhjuling!
Älskade Fie äntligen hemma i Linderöd!
Majken mötte oss vid cykelstället och vi begav oss hem. Lagade kycklingburgare med massor av tillbehör eftersom klockan var 20:30 när vi kom hem och det behövde gå fort.
Vi har slötittat på ett avsnitt av Mordkommissionen (Rejseholdet) och nu har de gått och lagt sig, Fie med huvudvärk och Majken för att syster la sig.
Nu blir det en halvtimmes avkoppling för mig och sedan läggdags med en morgon då ingen klocka ska ringa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar