20 juli 2009

Måndag kväll

Jag missade bussen från K-stad med en minut efter körlektionen så jag promenerade bort till Ica Maxi istället och handlade.

Köpte en ny säck mat till Baltis (14 kg räcker ca 3-4 veckor) och sågspän till varmkomposten. Behållaren för matavfall tar sopgubbisarna med sig när som helst så jag måste se till så att varmkomposten är redo. Där ska först ligga ett lager kvistar sedan ska man hälla på lika mycket sågspån som matavfall.
Och det blev en B&J Caramel chew chew med hem. I fryspåse klarar den precis 1h vilket det tar innan jag är hemma.


Nu har jag precis ätit och ska titta på "Hope Springs" på kanal 9. En romantisk komedi med ingen mindre än alla kvinnors Mr Darcy (Colin Firth). Med honom i en film kan det inte bli fel.
Tänk, jag har en ny sovmorgon imorgon !!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar