30 juli 2009

Sommardag i Malmö - Shopping

Vi gick från Folkets Park ner mot centralen och shoppade på gågatan.

Första stoppet var Hemköp posten för att skicka paketet från blogg-tävlingen.


På Åhléns blev det en Mavala lackborttagning. Jag har använt medel från Nagelsandra i flera år men nu är den slut så jag testar Mavalas. Pumpflaskan jag har är flera år gammal men perfekt så jag fyller på den! Nytt lack, Mavala Vitality som jag får testa vid nästa byte.


På Panduro blev det mer tvålmassa, denna gång den stora förpackningen med transparent. Nya formar och torkade rosenblad och rosenknoppar.

Och paniken utbröt för ett par dagar sedan då jag fick slut på tops med trähandtag från Matas så det blev fyra burkar idag. Fattar inte hur jag kunnat använda med plastpinne förr nu när jag testat träpinne!
En tröja/poncho från Gina Tricot hoppade ner i shoppingkassen men det visar jag imorgon i dagsljus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar