25 juli 2009

Depend



När jag färgat håret såg jag hur lustigt det såg ut med ljusa bryn så då fick det färgas ögonbryn också. Använder Depend Brunsvart.

Har färgat fransarna en gång på salong men då var de så korta innan jag började använda Revitalash så det var inte lönt. De var så korta att de stod rakt ut. Kanske skulle prova igen nu när de blivit längre? Har försökt själv med Depend men kom inte längre än att sätta klisterlapparna från förpackningen under ögonen, tycker det är hemskt obehagligt att ha något vid ögonen. Egentligen är det ett under att man kan få på mascara.

Beställde färgade linser en gång för många år sedan. Min man hade linser och försökte visa mig många gånger hur de skulle sättas in men icke. Försökte under flera veckor men det var stört omöjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar