25 juni 2009

Trasiga nagelband

Jag vet att Sandra som fixade mina naglar sa att nagelbanden mår bra av att ha gelé på men jag förstod aldrig hur det var annars, mina var alltid fina. Inte längre. Har börjat få små sår på nagelbanden och torra är de.
Förutom att vara bra till läpparna har jag börjat använda dessa balsam till nagelbanden, funkar som allt-i-allo salva. Den med smaken minted rose är en riktig lip-plumber! Läpparna "svullnar upp" lite och än om jag är nöjd med mina läppar är det en häftig känsla.
Ett plus är ju de underbara plåtburkarna!


Rosebud Perfume Co, Smith's rosebud salve "Branbleberry Rose", 89 kr


Rosebud Perfume Co, Smith's rosebud salve "Minted Rose", 89 kr

1 kommentar:

  1. Ifrågasätt gärna vad det är i produkten som förändrar läpparna!
    Puss, Ma___

    SvaraRadera