12 juni 2009

Bra första dag!


Bussarna parerar inte så bra när jag börjar hel timme så jag strosade runt lite i Hörby och hittade dessa på Järnia, stor (ca 15 cm) 39 kr och liten (ca 10 cm) 29 kr. Vackra i vattenbaden i trädgården! Jag har flytljus med blommor i dem nu men färgerna bleknar så fort och dessa var i styvt tyg. Dessutom är det fiberoptik i dem i mitten men det lovar jag dyrt och heligt att aldrig sätta på...

Idag var första dagen jag jobbade självständigt utan någon bakom som dirigerade och det gick jättebra! Inga fel eller sura miner alls och det kändes jättebra! 7½h kändes inte så länge för det var full rulle hela tiden!
Och eftersom det är väldigt viktigt att berömma sig när man varit extra duktig köpte jag med mig en smörgåstårta hem! Halva får mamma äta imorgon!
Ett par rutor på Marabous nya choklad med jordgubbar får bli dessert! Den får en svag 4:a av 5!
Denna helgen säljer Ica Kvantum Barnängens produkter med 10 kr rabatt (kupong finns i kassan) och det blev ju 10 kr/flaska! Perfekt, köpte två sorters tvål jag inte provat tidigare, ros- och mandelmjölk och yoghurt aloe vera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar