12 juni 2009

Paket 4 - Eleven.se

Och det roligaste paketet idag var från Eleven.se och innehöll detta,
En mycket liten roll-on som är perfekt till handväskan, det är ju inte så roligt att ha en glasflaska i väskan... kom i en supersöt rosa satinpåse med knytband!
Jag har den i stor flaska och tyvärr är det en limited edition och har därför ingen tillhörande deodorant så jag använder den till både och. Blommig, lätt och frisk doft.

Burberry Brit Sheer EdT roll-on, 10ml, 149 kr

Två nagellack från China Glaze, testade ett annat av deras lack för ett tag sedan och jag har aldrig haft ett lack som sitter bättre. Färgen fuchsia är het i sommar men jag är lite för feg för ett plagg i den färgen så ett lack är perfekt! Och svag är jag för vinrött så den fick också testas!

China glaze nail lacquer Fuchsia, 98 kr

China glaze nail lacquer Long Kiss, 98 kr

Om jag störs i nattsömnen blir halva dagen förstörd och därför fick jag idén för ett tag sedan att testa sovmask! Har läst att än om man sover så sover man inte så bra för ofta är det för ljust i rummet. Har letat lite efter en snygg och denna vackra ska jag testa inatt! Fanns många fina mönster att välja mellan. Den har en en horisontell ficka där det medföljde en kylmask att lägga i, reglerbara band och speciell utformning vid näsan för att inte släppa in ljus.

Sovmask från DayDream, Paisley, 159 kr

Då var det roliga uppackandet över för idag, men snart kommer säkert ett nytt roligt paket : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar