29 juni 2009

Boktävling!

Idag är det dags för en ny tävling!
Lämna svar som kommentar i detta inlägg senast onsdag 21:00! Jag publicerar kommentarerna först då tävlingen är över!

Här kommer tävlingsfrågan:
Anna Wintour som jag klädde ut mig till på Krogrundan var inspiration till vilken film från 2006?

Svarar flera rätt skriver jag namnet på en lapp och lägger i en hatt och drar en vinnare. För självklart har jag en hatt liggandes.

Dessa pocket kan du vinna, en deckare och en modern skönlitteratur,


Arne Dahls "Efterskalv"
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9170015171


Denise Rudbergs "Matilde"
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9170014620

13 kommentarer:

  1. Tjoho!! Jag kan tror jag."Djävulen bär Prada" Eller? :-(
    Kanske inte ska publicera kommentarerna så man inte kan se vad de andra svarat?

    SvaraRadera
  2. Jag gissar på Djävulen bär Prada

    /Lilasyster

    SvaraRadera
  3. Filmen (och boken) heter Djävulen bär Prada (The Devil Wears Prada). Jag har läst boken men inte sett filmen... Gillar boken så då brukar filmen bli en besvikelse...

    PS. Jag har länkat i min tävlingsblogg:

    http://evamar.blogg.se/2009/june/bocker-1-juli.html

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tävlar, svaret är "Djävulen bär Prada"

    Hälsningar
    Anna

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  5. djävulen bär prada
    Kram Anna zizzy@spray.se

    SvaraRadera
  6. Hon var inspiration till "Djävulen bär Prada".

    SvaraRadera
  7. Är gärna med och svaret är Lauren Wesibergers "Djävulen bär Prada"

    SvaraRadera
  8. Rätt svar är Djävulen bär Prada.

    Hoppas jag vinner, jag har semester snart och behöver nåt att läsa! = )

    SvaraRadera
  9. En av mina stora favoritfilmer: Djävulen bär Prada!
    (trasselsudden_[at]hotmail[punkt]com)

    SvaraRadera
  10. Jag är med och tävlar! :)

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Snart far jagoch min pojkvöän upp till vår stuga till fjälls och vad passar då inte bättre än bra böcker att gotta ner sig i? Jag vill väldigt gärna vara med och tävla :)

    Svaret på frågan är: Djävulen bär Prada

    Ha en riktigt härlig sommar!

    Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Även jag vill självklart vara med och tävla! Rätt svar på frågan är: "Djävulen bär Prada"

    Jag länkar också till dig och denna tävling på: http://villduvinna.blogg.se/2009/july/bocker.html

    Ha det bra i sommarvärmen!

    SvaraRadera