14 juni 2009

FÄRDIG!!!

Precis klar med inlämningsarbetet...Fem minuter innan deadline och jag har suttit nästan konstant sedan jag kom hem, kursen är på engelska.

Puh...tror att jag har väldig fördel med att faktiskt läsa PA-programmet jämfört med många av de andra 250 deltagarna i kursen (allt från Pakistan till USA och Finland), de flesta läser eller arbetar med annat. Vi skulle läsa en artikel och 109 sidor på engelska och använda det i arbetet men för mig handlade det mer om att först svara på frågorna och sedan hitta var i litteraturen det stod så det gick ganska snabbt.
Det roliga jag upptäckte är hur otroligt mycket jag lärt på dessa två år eftersom det var frågor som handlade om kurser jag läst. När en kurs är avslutad går man ju vidare på nästa ämne men jag märkte hur mycket som kändes självklart, ingenting var svårt att "plocka fram".

Nu blir det ett sista glas iskall cola, ett par skedar glass sen ska jag sova jättelänge...

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar