23 juni 2009

Fiffig fotfil


Jag fick ett paket från min söta lillasyster Sandra idag med en fotfil i! Hon hade provat den själv och var jättenöjd och sa att hon kunde skicka en till mig. Det som är bra är att den är skålformad!

Ska ha pedikyr ikväll och inviga den, tack sis'!

Nu när jag har korta naglar och de fortfarande är ojämna efter borttagningen av gelén får jag ha manikyr minst 2 ggr/v. Det är kul att pyssla med lack igen efter 8 år då jag var ganska bekväm eftersom jag hade fransk manikyr på dem. Så ikväll blir det manikyr också, ska använda fuchsia från ChinaGlaze igen, gillade det jättemycket när jag testade förra veckan. Det är det absolut bästa lacket jag provat, hade det i fyra dagar med bara ett lager innan det började slitas i topparna, rekommenderas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar