10 juni 2009

Dagen T imorgon

Ja då var det bara drygt en timme kvar att plugga innan det är dags att sova!

Ska försöka komma ihåg att hoppa av bussen i Tollarp på väg hem imorgon för jag har två roliga paket att hämta ut! När jag kommer hem blir det en löptur för att rensa hjärnan och efter det är det styrelsemöte i vägföreningen. Ska handla med mig en stor tallrik sushi som tenta-festmat och ett paket glass från Lanthandeln!

Tänk vad skönt det är imorgon när jag lämnat in tentan...förhoppningsvis ; )

2 kommentarer:

  1. Hej Snuttan!!!
    Magen är nöjd, har fått Pompei´s Calzone.
    Är helt slutkörd efter 3 tim intervju av
    Unionens A. Även en fotograf var här, men
    han vill träffas nere vid V Hamnen o fota
    när jag kör "rullor", tors- eller fredag.
    Synd att det skall regna båda dagarna men
    jag får väl låtsas det är vattenskidor.
    Sov gott o dröm sött!
    Puss, Ma___

    SvaraRadera
  2. Lycka till idag! Ät lite sushi för mig med :-) Är ju ett stort sushi fan nu tack vare Dig.

    SvaraRadera