8 juni 2009

Måndag kväll

Det låg ett riktigt trist paket i lådan när jag kom hem, födelsedagspresenten till min yngsta styvdotter Majken (15). Hon ville ha det men fy vad trist att ge som present. Nästa gång de kommer hem ska vi fira oss alla tre, vi är födda i tvillingarnas tecken alla tre, kusligt.

Jag har önskat mig i present av dem att de skickar mig en inköpslista på mat som jag handlar, sedan lagar de en trerätters middag till oss att fira med. Det tråkiga med att de bor i Danmark är att de kommer alltid hem hit efter sina födelsedagar och då har deras familj i Dk redan handlat det roliga på deras önskelistor : (
Visar bilder på deras presenter dagen när vi firat oss alla tre!



Tittade på Draknästet nyss och insåg en rolig grej. Jag är ju väldigt förtjust i pengar och blir inte imponerad av de entreprenörer och innovatörer som visar upp sina idéer utan jag sitter och blir imponerad av Drakarna! För mig är det mer intressant att kunna finansiera andras idéer haha! Den som säger att pengar inte gör en människa lycklig har aldrig varit riktigt fattig i ett samhälle som det vi lever i.
Nu blir det manikyr med Mavalas Adelaide, älskar den färgen. Pang! Cerise!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar