7 juni 2009

Långsam söndag

Dagen har hittills gått i slow motion, får inte riktigt upp någon fart idag!


Frukost/lunch bestod av arabiskt bröd med dopp i arabisk mjukost som jag tursamt hittade i en undangömd affär i Hörby igår! Har haft lite cravings efter just dessa produkter efter att ha hängt på Möllan i några år.

Baltis och jag har just gått en promenad, Sickan löper så han är ganska oregerlig nu och det är svårt att hitta en slinga hon inte gått som är doftfri! Men vi hittade en mysig stig i bokskogen och han var ganska lugn där.

Nu ska jag dra mig ut och börja fylla pallkragarna med jord, blandar planteringsjord med hästgödsel från Lilla Ylleröd och matjord som blev över från när grannen och jag planterade vår häck. Högen är stor och ligger tyvärr på min tomt och jag tycker att den aldrig tar slut!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar