30 juni 2009

Jobbtisdag

Ja idag var det full rulle på jobb. En kund köpte ett 6-p burköl och just som den kom framför mig på bandet i kassan tyckte en av burkarna att den skulle explodera... lagon kul : ) nåja, tur att den valde ut just mig och att inget kom på kunden. Jag däremot blev dyngsur och fick öl i hela ansiktet som sved i ögonen. Fick bytat kläder och moppat golv + kassa sen var det ju ok förutom att håret stank öl hela dagen! Vid stängning blev det strömavbrott i affären men det löste sig själv och sen kom det en kines som på dålig engelska ville ha telefonkort och apparaten ville inte fungera så han får vänta tills imorgon med att ringa Kina.

Lina ringde efter stängning och frågade om det regnade hos mig men det var snustorrt. Hos henne hade det regnat så våldsamt att hon var tvungen att stanna bilen. Nu regnar det här men det är ett sådant fint sommarregn.

Var inne hos grannen när jag kom hem och kaninen hade inte brutit sig ut ur buren idag som tur var.

Nu är det dags för goda ostbullar sedan en dusch för att få bort klibb och öl!

Imorgon börjar jag 10:30. Love sovmorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar