18 juni 2009

Rolig dag i regnet

Kvart i 9 stack jag iväg idag för jag hade körlektion 10:30. På den tränade vi högerregeln, utfartsregeln och väjningsplikt. Jag måste läsa teorin så jag vet vad jag ska titta efter så jag kan planera körningen. Och träna på att titta i höger sidospegel... den ignorerar jag lite!

Efteråt åkte jag ut till högskolan och lämnade in en omarbetad hemtenta i redovisning/bokslut, skönt att ha den klar!


En trip till Ica Maxi där jag köpte ingredienser till den obligatoriska prinsesstårtan jag äter på min födelsedag och en säck mat till Liten. Han har varit smått nyfiken på påsarna jag haft med hem de sista dagarna men detta tyckte han var riktigt bra shopping!

Väl hemma såg jag att Joakim var här så jag frågade om han hade lust att gå långa skogsrundan så det gjorde vi, Baltis blev jätteglad!

Om en timme ska jag cykla iväg en kort stund så nu superstädar jag. Ikväll ska det ju bakas tårta och jag vill ha finstädat när jag kommer hem imorgon kväll så att det bara är att myyyysaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar