25 juni 2009

Kvalmig torsdag

Jobbet gick bra idag, det var en ganska lugn dag och avslutades med en Solero Berry berry med min härliga kollega ute i det kvalmiga junivädret.
Kanske blir det åska ikväll om man har tur? Det är så mysigt...

Har precis klippt gräset, det var ok långt men ska det ragna vet man ju aldrig när det kan klippas.

Nu blir det städning, dusch, tvätt, kvällsmat och fotbad!

Kom på en rolig sak som hände i förrgår. Baltis låg i uterummet och när jag kom ut såg jag en söt ekorre i äppelträdet några meter från huset. Den hängde upp och ner och greppade grenen med baktassarna och höll med framtassarna i fågelmataren till solrosfrön som jag köpte på Klinta sist jag var där. Den snurrade fågelmataren runt runt och samlade alla frön den fick tag på, jättesöt var den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar