20 juni 2009

Slödag och inlämningsuppgift

Idag vaknade vi väldigt sent, låg länge och vaknade och somnade om vartannat. Är imponerad av att hunden helt och hållet acklimatiserat sig till mina morgnar. Sover jag länge sover han länge och går jag upp tidigt sover han länge... annat var det när han flyttade in hos mig och stod och stirrade vid sängkanten halv sex på morgonen!

Vi kan inte heller stoltsera med att ha gjort något vettigt och nu har halva dagen gått! Ska gå promenad strax, sen är det inlämningsuppgift moment 2 som ska fixas till sommarkursen. Imorgon jobbar jag 14:30-19:30 och kommer inte att ha tid på kvällen.
Fick förresten 4/5 på moment 1!

Jag har i alla fall ganska mycket prinsesstårta att smaska på under tiden om det är tråkigt. Måste meddela att ett lager skivade färska jordgubbar på lagret med vaniljsås var en riktig lyckoträff och lyfte hela tårtan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar