13 juni 2009

Busy Saturday...

Idag väntar övningskörning och auktion i Tyringe med J! Ska bli jätteroligt! Måste bara hitta en penga-automat på vägen för det har jag glömt att plocka ut, undrar om det finns en sådan längsmed en av landsvägarna dit...

Snälla Joakim kommer hit vid lunchtid och promenerar med Baltis så jag behöver inte stressa hem till honom, lovade en film- och middagskväll för besväret!

På väg hem blir det nog ett stopp på CityGross, de har alltid bra erbjudande på cola (9 för 100) och när jag kommer hem ska jag byta om snabbt och ta mig hem till Lina, hon har homeparty ikväll med lust-tema och jag ska sova över och vi två ska ha "a girls night in" med drinks and laughs!

Mamma kommer ikväll och ska stanna tills på måndag, mysigt!

Inte säkert att jag hinner blogga mer idag men då får ni se imorgon om jag fyndat något under dagen!

Ha en super-lördag trots regnet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar