6 juni 2009

Myslördag


Tänkte egentligen titta på en dvd men denna går på tv och den är ju jättebra! Så vi får se om det är ork till en annan efter, träningen idag har satt sina spår i trötta ögon.

Jag klippte Baltis innan och rensade öron och klippte klorna, han är så fin nu! Jag har två rosa lådor, en för skötsel och en för belöning, han är ju inte jättesmart så när jag tar fram en av dem blir han jätteglad för kanske är det den med belöning i...?
Moppade golven, tvättade, sorterade kläder och plockat undan har jag hunnit med också. Jag visste att jag hade en del hoodies i gäststugan och under dem hittade jag flera jeans jag inte hade en aning om att de låg där. Har nog haft dem där ett par år och alla utom ett par passade, superroligt!

Fjolårskalvarna flyttade från Lilla Ylleröd till vår beteshage ikväll och jag gick ner för att titta på när de släpptes in dit, mysigt att ha dem så nära! Ska ner och fotografera dem imorgon så ni får se dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar