4 februari 2011

Yankee Home



I Helsingborg har det öppnat en Yankee Home-butik! Ska nog ta mig en trip dit en helg, någon jag känner som vill hänga med så hojta till! Det har kommit så många nya dofter som jag inte hunnit testa ju...


Garden Hideaway
...är jag nyfiken på! Ett lugnt gömställe, fylld med doften av söta trädgårdsblommor


Beautiful Day
...har jag fortfarande inte testat. Mix av solmogna frukter, vackra blommor och kryddiga örter.


Soft Blanket
Insvept i sköna drömmar...en vaggvisa av ren citrus, lyxig vanilj och varm bärnsten låter ju urgulligt : )


Chocolate Truffle
...vill jag snusa på men vete katten om jag vill att mitt hem ska dofta choklad?


Mistletoe and Fig
Missade jag innan jul eftersom jag aldrig kom iväg till Vellingeblomman. Kanske kan införskaffa den inför nästa jul?


Pink Lady Slipper
En söt och mjuk vår bukett med inslag av rosenblad , jasmin och viol kan ju inte vara fel?


Canary Island Banana
Hujanemig att ha banan i hela huset! Men måste ju sniffa.
 

Mountain Lodge
En lyxig stugsemester...koppla av framför en mysig brasa med doften av cederträ och salvia. Passar ju i min stuga i skogen!
 

Sandalwood Vanilla
Den lyxiga värmen från fina aromatiska sandeltädet och den fylliga vaniljen. Kan bli bra.
 

Vanilla Lime
Len och uppfriskande...den krämiga fylligheten av vanilj med sött rörsocker och limeskal som krydda!
 
Ja som ni förstår måste jag ju snart antingen till Helsingborg eller till Vellingeblomman...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar