15 februari 2011

Dag 01 – Presentera mig själv

Ja det är ju svårt att presentera sig själv. Ska försöka. Denna text har jag på FB så jag kopierar den och gör det enkelt för mig : )

Lagom positivt galen med stor aptit på nya upplevelser och är konstant på gott humör. Raseriutbrott varar en minut och skulle av många klassas som enbart irritation. Självständig ut i fingerspetsarna och älskar min hund och hans brist på intelligens. Flyttade från Österbro i Köpenhamn till skogarna i vulkanlandskapet i Linderöd. Engagerar mig i orättvisor och ogillar att prata i telefonapparaten. Vill göra världen till en bättre plats att leva i för de som förtjänar det och anser att man har möjlighet att tänka efter innan handling, gör du mig illa får du troligtvis inte en andra chans. Gifte mig och förlorade min första kärlek i vuxenlivet i cancer men har fortsatt att vara styvmamma till två tonåringar.

Förutom detta bör väl tilläggas att jag är uppväxt med en ensamstående mamma som betyder allt och allt. Har pluggat så många år man kan få studiemedel och jobbar nu som personalvetare på en visstidsanställning i en internationell koncern. Precis som jag alltid förutsett! Har ambitionen att bli välbärgad så att mamma kan få bo på ett hem där hon får vin till maten om hon vill det och vakna och lägga sig när hon vill och alltid ha människor runt (inkl. mig) som tar sig tid och bryr sig. Är singel och helt klart trött på att vara det. Min bästaste vän är mitt ex och jag är de ofullbordade projektens mästarinna (privat, inte yrkesmässigt).













Det får väl duga som presentation? Har ni frågor så ställ dem gärna i kommentarsfältet!

1 kommentar:

  1. Jag är så otroligt stolt över dig med alla dina fina egenskaper, vissa av dom får mig att skratta (ex färgen jag skrapat bort runt fönstren för att du var så ivrig att se det nya resultatet, så det hanns inte med att maskera). Din härliga vänskapskrets, inställningen till livet, målsättning o ambitioner, allt vad du uppnått hittills o massor till.

    Älskar dig mest

    Puss, Ma__

    SvaraRadera