20 februari 2011

Fonduefest hos Lina

Vid 16hämtade Lina upp mig vid bussen och vi åkte hem till henne för att småfixa lite av maten och få lite kvalitets-snack-tid.

Söt-Sören hade ockuperat soffan och var lagom intresserad av att titta ut ur sin filtkoja.

Lina fick dra lite i filten och då hördes lite gruffande...

Ja en kort stund kan man väl hälsa då... men när vi började prassla i köket flög han ner från soffan och ut till oss i köket för att få godbitar! Vilket han ju fick så han stannade i köket och gav ifrån sig de mest hjärtskärande lätena jag hört på länge, allt för att få en bit till. Vilket han också fick! Lite fick jag klappa honom så han har blivit enmodig gris.

Kl 18 kom de andra tre delarna av Fab Five och vi avnjöt underbar ostfondue och sedan köttfondue med hjort, mums!

Efterrätten var underbart god, mjölkchokladpannacotta med hallon... skulle kunna äta hur mycket av den som helst!

Halv ett tog jag bussen mot Bunkeflo igen och strax efter 02 hade jag krupit ner i sängen : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar