25 februari 2011

Paket från H&M

På turen med Baltis kom jag på att det igår kom sms från posten att paket levererats från H&M! Tyvärr hade jag inte leg med mig men frågade om jag fick hämta ut det ändå. Jag hade ju VISA och Ica-kort med samma namn som det stod på paketet men nej. Så det var bara att traska hemåt och sedan ta cykeln tillbaka. Det var tur för det var ett ganska stort paket : ) men desvärre fick det mesta skickas tillbaka pga för stort/för litet/för korta ärmar/inte motsvarade förväntningarna. Jaja, lite fick stanna och det blev detta för träning;

Grågrön yogatop.
Supermysig även som pyjamasöverdel då det är hål för tummen så armarna stannar nere : )

Mörkgrå träningsbyxa i trekvartsmodell.
Supersköna.

Och samma i svart!
Dessa har jag sedan innan.

Linne i starkt rosa med brottarrygg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar