2 februari 2011

Salong Skills

Kl 14 idag var det dags för klipp! En salong jag aldrig besökt innan och förmodligen inte besöker igen heller. Inte för att jag är missnöjd med resultatet, absolut inte, snarare passade inte "salongskulturen" mig. Kunden gick inte före kollegorna om man säger så, flera gånger avbröts jag och en kollega fick uppmärksamhet istället för ärende av helt privat natur. Inte ok.

Men nu har jag lugg igen! Var trött på min frisyr och hade den oftast i svans. Vet vid det här laget att det betyder skaffa klipptid!

6 kommentarer:

  1. Snyggo där!!!
    Har nu också äntligen fått klipptid i morgon.

    SvaraRadera
  2. Skitsnyggt. Bilden i mitten liknar du Catherine Zeta-Jones. Och det, det är ingen dålig komplimang ;-)

    SvaraRadera
  3. Nämen så fina saker ni säger! Känner mig fin men det är ovant med luggen : )

    SvaraRadera
  4. Jättefint Jenny. Det passar dig verkligen att ha lugg. Och! Vad smal du blivit i ansiktet. Som en helt ny person! Kram

    SvaraRadera
  5. JÄTTEFINT verkligen!
    Och har oxå reagerat på hur smal du har blivit i ansiktet! Verkar som jag ligger långt efter i vår handskakning! :)

    SvaraRadera
  6. Jättefint! Du ser väldigt smal ut i ansiktet också.. Tummen upp för nya frisyren!

    SvaraRadera