10 februari 2011

Brynplock med tråd


Efter jobb cyklade jag till Belle Nails där jag var igår på thaimassage. Hade en tid för brynplock hos Stina och hon använde tråd! Har aldrig sett det live förut, nu har jag inte sett det men känt det. Knappt det ens för hon var mycket duktig!
120 kr och 30 min för att slippa gråta hemma tyckte jag var bra, får bli brynplock och ögonfransar jag unnar mig på regelbunden basis. Är inte ett dugg sugen på att börja bygga naglar igen!

Efter brynplocket begav jag mig till F&S för ett pass cirkelfys/spin 75 min och jag tyckte om möjligt än mer illa om spinning idag än förra veckan. Nu har jag med start måndag 10 dagars intensivträning med en ny träningsform så jag har tid att utvärdera mitt Friskisschema.

Väl hemma väntade den dagliga timmeslånga hundpromenaden som ikväll blev 1,5 timme och en skitig hund som jag inte orkar tvätta. Har även färgat brynen så de ska synas lite bättre nu när jag inte bara har format till dem utan de är formade!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar