5 februari 2011

Dålig morgon

Ville inte gå upp när klockan ringde 8 men var tvungen. På promenaden med hunden försvann det goda humöret. Mötte en lurvig hund och bytte sida av vägen men tro det hjälpte? Jag hade inte full uppmärksamhet på honom och hade en frukostdricka i handen och självklart känner han att jag släpper kontrollen och då gör han utfall. Rakt över vägen sticker han, jag får inte tag i stoppknappen på flexikopplet och försöker desperat ta tag i snöret vilket självklart gör att jag brände upp pekfingret... Det svider något kupiöst så det blir trevligt tills det läker med tanke på att det är högerhanden!

Nu ska jag samla all positiv energi jag kan för jag är på väg till F&S Johanneslust för ett pass ki-box direkt följt av ett pass IntervallFlex, spännande att se hur det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar