7 februari 2011

Poof!

Såhär har jag känt mig idag, i alla fall från sen förmiddag. Som ett tomt bananskal, ett halvtomt glas, en pangad ballong :-S ingen ork ingen energi. Ville bara hem efter jobb och gosa med hunden och göra ingenting!
Men så kom där ett mail med bilder från fredagen after work och när jag såg hur jag såg ut fick jag en rejäl kalldusch och insåg att oavsett hur trött jag är i kroppen efter de senaste dagarnas pass så skulle jag iväg på skivstången också.
Så nu har jag varit där, gett allt jag inte hade och ökade dessutom på skivstången i ryggdelen med 2,5 kg. Fanemig dagens enda höjdpunkt.

Nu hem och rasta en styck hund en timme, blä idag. Sen en macka, dusch och i säng!

En man jag tyckte såg mycket bra ut som jag inte sett där förut stod dessutom precis bakom mig på passet och lite sur är jag för att det nu dröjer tre veckor tills jag är på skivstång igen. Ska nämligen intensivträna en ny grej i 10 dagar med start måndag.

Ingen ork, känna sig tjock och ingen man låter jag mig själv bli nedstämd över en dag. Sen är det nya tag imorgon :-) med två härliga vildagar att se fram emot förutom powerwalk så klart och lite spamys på onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar