7 februari 2011

Veckans mätning




















De två senaste veckornas mätning och vägning har inte visat någon förändring alls, noll noll noll förändring i både centimeter och kilogram. Något nedslående men sådana veckor har man också. Jag kan nog tänka mig att den afrikanska köttgrytan tre dagar i rad för två veckor sedan och förra veckans tillfredsställning av semmel-craving är bovar i detta drama. Men jag tänkte att all träning kanske kunde göra sitt ändå.

Så nu är det nya tag, strikt inknappning av allt som förtärs i matdagboken på viktklubb.se och nästa månad bör vara roligare mät- och viktmässigt. Tyvärr är man ju som strusten ibland, det som inte skrivs in i matdagboken existerar ju helt enkelt inte ; )

3 kommentarer:

  1. Trisst att höra att allt ditt slit inte gett resultat. Läser varje dag och impas över din viljestyrka. Tycker det är så skönt att du även unnar dig av livets goda ibland. Att vara strikt 24seven håller nog inte i längden. Börjat med tandblekningen än? Är så spänd på att få se resultaet då jag funderat på att göra detta själv en längre tid. Så nu har jag en försökskanin ;). kram kram

    SvaraRadera
  2. Gullig du är!

    Tandblekningen väntar jag med tills jag varit hos tandläkare och gjort en undersökning(vilket jag drar mig för då jag har massor av hål...) men det kommer snart!

    kramis tebaks : )

    SvaraRadera
  3. Så duktig du är vännen min! Starkt av dig att släpa dig iväg till träningen ändå!
    Men glöm inte bort att vilan är minst lika viktig som träningen för att få resultat... Så se verkligen till att unna dig ordentlig skön vila idag o imorrn. Så att vi kan köra ordentligt på torsdag igen! :)

    Jag kände mig SÅ stark o hade SÅ mycket ork på spinnen igår! Hade tänkt köra 2 pass, men det efter var fullt, så det blev bara 1 ändå. Men nästa mån är 2 redan bokade!! :D
    Idag däremot känner jag mig ungefär så som du beskrev din gårdag... Men jag hade tänkt tvinga mig iväg till Stadion efter jobbet ändå. O att läsa din styrka från igår fick mig att peppa mig själv ännu lite mer! TACK för den styrkan!
    Njut nu ordentligt av dina vilodagar!
    KRAMAR till dig vännen!

    SvaraRadera