4 februari 2011

After work på O'Learys


Kl 18 mötte jag upp lite kollegor som hade bowlat för att äta en bit mat på O´Learys på Entré. Har varit på O´Learys centralstationen innan och det gick verkligen inte att jämföra! Tur att vi hade riktigt roligt vid bordet för servicen drog verkligen ner betyget.

Först fick alla mat vid bordet utom jag. Efter en stund frågade en i gänget vad det var för en burgare hon fått och då visade det sig att flera fått fel mat. Då blev personalen supervirrig och började flytta runt tallrikar och ta bort tallrikar tills alla var irriterade. Jag fick fortfarande ingen mat men till slut hade alla utom en rätt tallrik och två tallrikar var över. Då blev jag seriöst erbjuden en av dessa som någon annan faktiskt ätit ifrån! Sen fick jag vänta ytterliggare på att få mat men då var min i alla fall riktigt varm medan de andras hade blivit kall
: (

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar