9 februari 2011

Thaimassage en onsdag på Belle Nails




Idag stod det thaimassage på schemat mellan 17 och 18 på Belle Nails, Fersens väg! Humöret var definitivt på uppgång hela dagen och med en sådan avslutning var det svårt att inte få energi!
Först fick jag ett par inneskor och väl inne i rummet väntade hon försynt utanför tills jag bytt till undies och handduk. Sedan började hon med ett skönt fotbad!
Massören Nitcha hade sex års erfarenhet av thaimassage och har jobbat på förstklassiga spahotell världen över och pratade bara engelska. Undrar då vad hon gör i Malmö men glad för det är ju jag. Fick en kopp varmt te efteråt också! Ett mysigt rum bak i salongen med värmeljus, mjuk stor madrass och orkidéer gjorde att jag definitivt drömde mig tillbaka till Thailand!

Servicen var riktigt bra så jag bokade in mig på en ny grej imorgon på Belle Nails : ) Läste på Fb att Skånefrun Maria Popko är nagelkund på Belle Nails.

1 kommentar:

  1. Hörs som det är hämtat från livets mjuka sida.
    Blir glad när du pysslar om dig på bästa sätt:))

    Puss, Ma__

    SvaraRadera