21 augusti 2009

Underbara Wonne Present...




Sista köpstoppet var Wonne Present i N Rörum utanför Höör.

Det är himmelriket om man gillar fransk lantlig stil med sjabbigt, skavt, rostigt och romantiskt...


Jag passade på att köpa på mig fler servietter med rosor från Mona Svärd, 39 kr.


Och servietter med höstäpplen, även dessa från Mona Svärd, 39 kr. Dessa ska jag använda till höstens brevlåda. Ska be J köpa med sig en vit basic brevlåda från Bauhaus.


Hittade en ljushållare till Yankee candles votivljus, 10 kr. Vi myser i skenet från doften syrén just nu, mamma och jag!


Jag och mina grodprinsar... kunde inte låta bli att få med dessa pussande grodor hem, 98 kr. Ca 20 cm breda och 15 cm höga.

Här kommer lite inspiration från butiken:


Me and my roses... älskar rosmotiv.










Denna väskan med sex fack och rosmotiv använder jag som trädgårdens första hjälpen. Har allt man kan tänkas behöva i den. Sax, sekatör, växtskyltar med vattentålig penna, ståltråd olika tjocklekar, jutetråd etc...






Här finns blockljus och servietter i alla möjliga färger!
d


De vita ljuslyktorna och sängöverkastet hade jag dött om jag fått ta hem : )
d
d
d
Ja tack...
d
Ja tack...igen
d
Underbara tekoppar!
d


d
d

4 kommentarer:

  1. Hur hittar du alla dessa ställen? :) Måste besöka!

    SvaraRadera
  2. Precis som Anette undrar jag hur du hittar alla dessa guldställen :) Var i N Rörum ligger detta? Måste absolut dit :)

    Mvh Linda

    SvaraRadera
  3. Wonne presents hemsida har ni här:
    http://www.wonnepresent.se/

    SvaraRadera
  4. På torsdag 5 november har de extra öppet till 21.00, julen har anlänt. Se mer på deras webbsida
    http://www.wonnepresent.se/

    SvaraRadera